Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista w Biurze Zamówień Publicznych

Katowice

, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
zakończona
Opublikowane 2019-02-19 08:31:38

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista w Biurze Zamówień Publicznych
Katowice

Opis stanowiska

•prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne,
•ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące,
•przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp.,
•przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert,
•prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych,
•bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach,
•opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.

Wymagania

Niezbędne wymagania:
•wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,
•co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,
•dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
•samodzielność i dobra organizacja pracy,
•dobra znajomość pakietu Microsoft Office.

Wymagania dodatkowe:
•Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,
•Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.

Oferujemy

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika.
Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30.
Miesięczne zasadnicze wynagrodzenie wynosi 2.700,00 zł.
Planowane zatrudnienie: marzec 2019 r.

Wymagane dokumenty:
•CV,
•list motywacyjny,
•skany odpisów/kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie wymagane w procesie rekrutacji na dane stanowisko pracy,
•oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.

Pliki/skany dokumentów należy przesłać pocztą elektroniczną
(w tytule wiadomości należy wpisać: „Ogłoszenie nr 13/ABZ/2019”).

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia: 4 marca 2019 r.

Po wstępnej weryfikacji złożonych ofert, w dniach od 8 marca do 14 marca 2019 r., zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami.

Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do dnia: 19 marca 2019 r.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.