Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Hotelarstwo / Turystyka

Lokalizacje

  • Sopot
    (81-701)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi wynajmu apartamentów

Sopot

, Sanhaus Apartments
zakończona
Opublikowane 2019-02-21 09:04:09

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi wynajmu apartamentów
Sopot

Opis stanowiska

- koordynowanie wynajmu apartamentów w Sopocie
- bezpośrednia, mailowa i telefoniczna obsługa gości
- wystawianie paragonów i faktur VAT
- bieżąca praca biurowa związana z działalnością firmy
- administracja obiektem oraz jego zaopatrzenie

Wymagania

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- prawo jazdy Kat B
- wysoka kultura osobista- punktualność
- dyspozycyjność - nienormowane godziny pracy
- biegła znajomość pakietu Microsoft Office
- pewność siebie i uśmiech
- umiejętność pisania poprawnych stylistycznie tekstów i odpowiedniego formatowania tekstu
- uczciwość i lojalność

Mile widziane
- miejsce zamieszkania – Sopot lub okolice
- wysoki stopień operatywności i umiejętność organizowania sobie pracy
- znajomość drugiego języka obcego
- własne doświadczenie podróżnicze
- znajomość obsługi systemów rezerwacyjnych

Oferujemy

- możliwość rozwoju zawodowego
- ciekawą pracę w miłej atmosferze
- zatrudnienie na umowę o pracę (nienormowane godziny pracy)
- narzędzia pracy – laptop, telefon i samochód służbowy
- miejsce pracy - Sopot
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.