Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Przedstawiciel Regionalny - Region Centralno Zachodni

Warszawa

, Mouzenidis Travel
zakończona
Opublikowane 2019-02-28 07:26:43

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Przedstawiciel Regionalny - Region Centralno Zachodni
Warszawa

Opis stanowiska

Firma Mouzenidis Travel, lider branży turystycznej z 22-letnim doświadczeniem na rynkach europejskich

Najważniejsze informacje:

- Firma działa na 18 rynkach europejskich i azjatyckich (m.in Niemcy, Włochy, Polska, Węgry, Bułgaria, Rumunia, Rosja, Ukraina)
- Firma zatrudnia ponad 2000 pracowników
- Co roku z Mouzenidis Travel podróżuje i wypoczywa ponad 550.000 Klientów
- W Polsce działamy od maja 2015 roku.

Do Mouzenidis Group należy 18 firm wspierających biznes Touroperatorski między innymi:

- Linia Lotnicza - Ellinair
- Firma developerska - GrekoDom
- Firma, która organizuje w pełni zorganizowane wyjazdy dla grup - Active Mice

Przedstawiciel Regionalny - Region Centralno Zachodni

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:
- bezpośrednia obsługa biur agencyjnych w regionie Centralno-Zachodniej Polski.
- aktywne pozyskiwanie nowych biur do sieci sprzedaży w podległym regionie
- odpowiedzialność za wynik sprzedażowy oraz wypełnienie miejsc w samolocie
- budowanie i utrzymywanie relacji z pozyskanymi biurami
- przeprowadzanie szkoleń produktowych i systemowych
- stały monitoring rynku i działań konkurencji
- znajomość Excel oraz zagadnień związanych z analizą danych minimum na poziomie średnio zaawansowanym
- prowadzenie wyjazdów studyjnych

Wymagania

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w branży turystycznej minimum 3 lata (warunek konieczny)
- wykształcenie wyższe, preferowane: zarządzanie, ekonomia, turystyka i rekreacja.
- bardzo dobra znajomość branży turystycznej oraz rynku agencyjnego (warunek konieczny)
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (mile widziana znajomość języka greckiego lub rosyjskiego)
- umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji biznesowych.
- komunikatywność, sumienność i dokładność
- samodzielność, dobra organizacja pracy
- pasja do podróży
- prawo jazdy kat. B

Oferujemy

- umowę o pracę w dużym holdingu turystycznym
- pracę w międzynarodowym, dynamicznie rozwijającym się zespole
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system bonusowy oparty o wyniki sprzedaży
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Mouzenidis travel Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)".

Informujemy, że Administratorem danych jest Mouzenidis travel Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płockiej 5a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.