Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Chorzów
    (37-560)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Główna Księgowa / Główny Księgowy

Chorzów

, Talent Partners
zakończona
Opublikowane 2019-03-23 04:34:44

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Chorzów

Opis stanowiska

• nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu księgowości,
• organizacja i prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• nadzór nad bieżącą rejestracją operacji gospodarczych,
• kontrola prawidłowości obiegu dowodów księgowych,
• nadzór nad całością operacji finansowo-księgowych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,
• nadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych, odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE, ARM, URE)
• terminowe sporządzaniem bilansów, sprawozdań finansowych, raportów, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych dla Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych,
• sporządzanie okresowych sprawozdań dla GUS, NBP, PFRON,
• nadzór nad pracami związanymi z wprowadzaniem i przetwarzaniem danych w systemach informatycznych dotyczących prowadzenia ewidencji księgowej,
• stała współpracą z zarządem, w tym opracowaniem analiz, zestawień, optymalizacją procesów,
• współpraca z innymi działami w firmie.

Wymagania

• wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, itp.),
• min. 3-5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku głównego księgowego,
• bardzo dobra znajomość tematyki podatkowej (transakcje międzynarodowe),
• dobra organizacji pracy, samodzielność i zaangażowanie,
• doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
• rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne,
• biegła obsługa komputera (pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel),
• znajomość systemu SAP,
• dokładność i sumienność,
• samodzielność i odpowiedzialność.

Oferujemy

• zatrudnienie w stabilnej, międzynarodowej firmie produkcyjnej,
• praca stacjonarna w siedzibie firmy,
• możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia,
• atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, świadczenie urlopowe).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.