Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Gdynia
    (81-383)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta

zakończona
Opublikowane 2019-04-04 04:51:21

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta
Gdynia

Opis stanowiska

  • Aktywna sprzedaż produktów firmy
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Budowanie relacji z obecnymi i nowymi Klientami firmy
  • Wprowadzanie danych do systemu i ich aktualizacja
  • Praca z dokumentacją, współpraca w tworzeniu specyfikacji produktów

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – min. rok
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Znajomość języka angielskiego – poziom B1

Oferujemy

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość udziału w ciekawych szkoleniach (produktowych, językowych)
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.