Praca na stanowisku Koordynator Telesprzedaży
Poznań
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2019-06-19 14:48:51
Opublikowane 2019-06-19 14:48:51
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Koordynator Telesprzedaży
Poznań
Opis stanowiska
SMART-HR - JesteśmyAgencjąRekrutacyjnąrealizującąambitneprojektyrekrutacyjnedlanaszych Klientów.Cechujenasprecyzjawdziałaniuorazkrótkiczasrealizacjizleceń.
Dla naszego Klienta – popularnego serwisu ogłoszeń internetowych będącego częścią międzynarodowej grupy kapitałowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Telesprzedaży
Miejsce pracy: Poznań, woj. wielkopolskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Stworzenie od podstaw struktur sprzedaży telefonicznej dla rozwijającego się serwisu usług,
- Stworzenie strategii rozwoju sprzedaży telefonicznej,
- Zbudowanie zespołu konsultantów,
- Kontakt z klientami i sprzedaż w początkowej fazie prac, docelowo zarządzanie zespołem konsultantów przez wyznaczanie celów sprzedażowych i rozliczanie efektów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
- Współpracę z pozostałymi zespołami w tworzeniu produktu atrakcyjnego dla użytkowników.
Wymagania
- Doświadczenia w sprzedaży telefonicznej, tworzeniu strategii sprzedaży i polityki cenowej,
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem konsultantów/doradców oraz umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu,
- Umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów indywidualnych i biznesowych,
- Nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym,
- Wysokiej komunikatywności i otwartości,
- Wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy
- Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus premię miesięczną, pakiet dodatkowych benefitów (dofinansowanie pakietów sportowych, prywatna opieka medyczna, dodatek komunikacyjny, bilety na koncerty lub inne do wyboru),
- Atrakcyjną lokalizację biura w centrum miasta,
- Dużą możliwość wpływania na wygląd rozwijającego się serwisu usług i politykę sprzedaży,
- Pracę w prestiżowej firmie i możliwość decydowania o doborze własnego zespołu, duże możliwości rozwoju zawodowego, w obszarze managerskim.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.