Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Kraków
    (31-701)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi linii lotniczych

zakończona
Opublikowane 2014-11-13 12:25:02

Opis działalności firmy

Jesteśmy sprawdzoną organizacją w realizacji dużych i złożonych projektów, zarówno dla polskich jak i zagranicznych klientów. Korzystamy z infrastruktury teleinformatycznej najnowszej generacji, dostosowanej ściśle do wymagań projektów i potrzeb naszych klientów. Zdobyte doświadczenie  w połączeniu z architekturą posiadanych rozwiązań teleinformatycznych i realizowanymi procedurami  pozwala na zabezpieczenie ciągłości świadczenia usług oraz rozwój jakościowy i ilościowy.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi linii lotniczych
Kraków

Opis stanowiska

  • Obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia)
  • Udzielanie wsparcia przy zawieraniu transakcji płatniczych, rezerwacji biletów
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów linii lotniczych

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość wybranego języka obcego ( niemiecki, francuski, bułgarski, litewski, czeski )
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Dyspozycyjność do pracy w godzinach 7:00-23:00 (praca w trybie zmianowym od poniedziałku do niedzieli)
  • Wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Nienaganna dykcja
  • Znajomość języka polskiego

Oferujemy

  • Stabilne warunki wynagrodzenia,
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń,
  • Wsparcie trenerów wewnętrznych,
  • Pracę w firmie, w której liczą się przede wszystkim ludzie.
  • Realne szanse na awans w strukturach firmy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.