Praca na stanowisku Account Manager - branża grzewcza - home office
Cała Polska
, ITZU Polska Sp. z.o.o.zakończona
Opublikowane 2019-09-26 14:43:31
Opublikowane 2019-09-26 14:43:31
Opis działalności firmy
ITZU Polska Sp. z.o.o jest częścią belgijskiej grupy rekrutacyjnej ITZU Jobs, zajmująca się rekrutacją i selekcją pracowników niskiego, średniego i wysokiego szczebla z Polski dla klientów spółki w Belgii. Naszymi największymi wartościami są uczciwość i rzetelność w działaniu, poprzez zapewnienie kandydatom chcącym podjąć legalną pracę w Belgii jak najłatwiejszego startu i pracy zgodnej z oczekiwaniami i kompetencjami pracowników.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Account Manager - branża grzewcza - home office
Cała Polska
Opis stanowiska
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy mającej siedzibę w Belgii, zajmującej się produkcją i sprzedażą pieców wolnostojących, kominków oraz wkładów, poszukujemy kandydata który obejmie stanowisko reprezentanta firmy na Polskę oraz kraje Europy wschodniej.
Jako Account Manager aktywnie i skutecznie wprowadzasz produkty na rynek, a także zarządzasz obecną bazą klientów w Polsce i krajach sąsiednich.
- Będziesz reprezentował naszą firmę w różnych kanałach sprzedaży pieców i kominków, żeliwnych i pokrewnych
- Odpowiadasz za reprezentację i sprzedaż naszych produktów oraz negocjujesz ceny
- Zapewniasz profesjonalne porady na temat nowych produktów i technik. Aktywnie motywujesz i wspierasz naszych dystrybutorów do sprzedaży naszych produktów klientom koncowym.
- Uczestniczysz w targach i imprezach promocyjnych jako atut komercyjny. Opierając się na rozległej bazie klientów, wyzwaniem będzie zapewnienie dalszego rozwoju firmy i pogłębienie nowej bazy danych.
Wymagania
- Wykształcenie na poziomie licencjackim (lub równoważnym poprzez doświadczenie) i minimum od 3 do 5 lat odpowiedniego doświadczenia w sprzedaży
- Masz silną osobowość i dobre wyczucie handlowe
- Jesteś odporny na stres, mieszanką dynamizmu, zapału do pracy przy odpowiedniej, pozytywnej mentalności
- Interesujesz się technicznym stanem naszych produktów i z chęcią zagłębiasz się w naszą ofertę – stając się ekspertem. W ten sposób możesz zaoferować wsparcie techniczne zarówno dealerom, jak i użytkownikom końcowym w perspektywie długoterminowej
- Pracujesz w sposób usystematyzowany, dzięki czemu zapewniasz optymalną równowagę między śledzeniem istniejących a wprowadzaniem nowych klientów i punktów dystrybucji
- Konieczna jest doskonała znajomość języka polskiego i angielskiego, znajomość języka ukraińskiego jest dodatkowym atutem
Oferujemy
Praca w dynamicznej i rozwijającej się firme, atrakcyjne wynagrodzenie zgodnie z Twoimi umiejętnościami, doświadczeniem i odpowiedzialnością na stanowisku - uzupełnione różnymi okołopłacowymi korzyściami i bonusami.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.