Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Cała Polska
  • Olsztyn
    (10-687)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Account Manager - branża grzewcza - home office

Cała Polska

, ITZU Polska Sp. z.o.o.
zakończona
Opublikowane 2019-09-26 14:43:31

Opis działalności firmy

ITZU Polska Sp. z.o.o jest częścią belgijskiej grupy rekrutacyjnej ITZU Jobs, zajmująca się rekrutacją i selekcją pracowników niskiego, średniego i wysokiego szczebla z Polski dla klientów spółki w Belgii. Naszymi największymi wartościami są uczciwość i rzetelność w działaniu, poprzez zapewnienie kandydatom chcącym podjąć legalną pracę w Belgii jak najłatwiejszego startu i pracy zgodnej z oczekiwaniami i kompetencjami pracowników.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Account Manager - branża grzewcza - home office
Cała Polska

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy mającej siedzibę w Belgii, zajmującej się produkcją i sprzedażą pieców wolnostojących, kominków oraz wkładów, poszukujemy kandydata który obejmie stanowisko reprezentanta firmy na Polskę oraz kraje Europy wschodniej.

Jako Account Manager aktywnie i skutecznie wprowadzasz produkty na rynek, a także zarządzasz  obecną bazą klientów w Polsce i krajach sąsiednich.

  • Będziesz reprezentował naszą firmę w różnych kanałach sprzedaży pieców i kominków, żeliwnych i pokrewnych
  • Odpowiadasz za reprezentację i sprzedaż naszych produktów oraz negocjujesz ceny
  • Zapewniasz profesjonalne porady na temat nowych produktów i technik. Aktywnie motywujesz i wspierasz naszych dystrybutorów do sprzedaży naszych produktów klientom koncowym.
  • Uczestniczysz w targach i imprezach promocyjnych jako atut komercyjny. Opierając się na rozległej bazie klientów, wyzwaniem będzie zapewnienie dalszego rozwoju firmy i pogłębienie nowej bazy danych.

Wymagania

  • Wykształcenie na poziomie licencjackim (lub równoważnym poprzez doświadczenie) i minimum od 3 do 5 lat odpowiedniego doświadczenia w sprzedaży
  • Masz silną osobowość i dobre wyczucie handlowe
  • Jesteś odporny na stres, mieszanką dynamizmu, zapału do pracy przy odpowiedniej, pozytywnej mentalności
  • Interesujesz się technicznym stanem naszych produktów i z chęcią zagłębiasz się w naszą ofertę – stając się ekspertem. W ten sposób możesz zaoferować wsparcie techniczne zarówno dealerom, jak i użytkownikom końcowym w perspektywie długoterminowej
  •  Pracujesz w sposób usystematyzowany, dzięki czemu zapewniasz optymalną równowagę między śledzeniem istniejących a wprowadzaniem nowych klientów i punktów dystrybucji
  • Konieczna jest doskonała znajomość języka polskiego i angielskiego, znajomość języka ukraińskiego jest dodatkowym atutem

Oferujemy

Praca w dynamicznej i rozwijającej się firme, atrakcyjne wynagrodzenie zgodnie z Twoimi umiejętnościami, doświadczeniem i odpowiedzialnością na stanowisku - uzupełnione różnymi okołopłacowymi korzyściami i bonusami.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.