Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister Inżynier

Lokalizacje

  • Lublin
    (20-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik Oddziału

Lublin

, SMART-HR
6 dni do końca
Opublikowane 2019-09-26 15:05:54

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik Oddziału
Lublin

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta – firmy zajmującej się sprzedażą oraz wsparciem technicznym produktów z branży zabezpieczeń, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Oddziału

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Realizowanie założeń sprzedażowych w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym,
  • Efektywne zarządzanie podległym zespołem,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami,
  • Prowadzenie profesjonalnej obsługi klienta,
  • Aktywne współtworzenie polityki produktowej firmy,
  • Analizę segmentu rynku i działań konkurencji,
  • Współtworzenie wizerunku firmy wśród klientów B2B oraz innych uczestników rynku w branży.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne lub techniczne),
  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży lub minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku handlowym,
  • Umiejętności zarządzania relacjami z klientami za pomocą systemu CRM,
  • Znajomość technik negocjacyjnych i sprzedażowych (up-selling, cross-selling),
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Dobra znajomość pakietu Ms Office,
  • Umiejętność sprawnego planowania swoich zadań, zorientowania na klienta, wysokiej kultury osobistej.
  • Doświadczenie we współpracy z generalnymi wykonawcami lub integratorami – będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem motywacyjnym,
  • Swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
  • Ścieżkę rozwoju zawodowego, opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
  • Niezbędne narzędzia pracy (w tym m.in. samochód służbowy),
  • Przyjazną atmosferę,
  • Wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych.