Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa (Śródmieście)
    (00-444)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant ds. Obsługi Klienta

Warszawa (Śródmieście)

, Talentuno
zakończona
Opublikowane 2019-10-16 15:10:03

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Warszawa (Śródmieście)

Opis stanowiska

  • Prowadzenie inwentaryzacji oprogramowania
  • Tworzenie raportów oraz analizowanie środowisk klientów
  • Prowadzenie licencji i umów dla klientów w rozwiązaniu SAM
  • Codzienny kontakt z klientami i pomaganie im w zrozumieniu aktualnej sytuacji licencyjnej
  • Negocjowanie i obsługa umów SAM
  • Zarządzanie licencjami w środowiskach klienta
  • Doradztwo w zakresie potrzeb klientów w obszarze projektu SAM
  • Bezpośredni kontakt z klientami
  • Tworzenie dokumentacji i raportów w zakresie rozwiązań SAM
  • Wspieranie i szkolenie wewnętrznych konsultantów SAM i klientów

Wymagania

  • Zaawansowana umiejętność w zakresie licencjonowania dotyczącej platform systemowych (MS i / lub IBM): środowiska klienckiego i serwerowego
  • Bardzo dobra znajomość platformy oprogramowania Microsoft i / lub IBM
  • Minimum 2-3-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, zarządzaniu  lub audytowaniu licencji oprogramowania (Microsoft i / lub IBM)
  • Wysoka motywacja
  • Bardzo dobra umiejętność w zakresie rozwiązywania problemów i doradztwa
  • Doświadczenie z pakietem MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywności
  • Sumienność, odpowiedzialność
  • Terminowość, staranność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość zasad licencjonowania innych produktów m.in. Oracle, SAP, Vmware, Red Hat, Adobe.
  • Dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Umowa o pacę
  • Niezbędne narzędzia pracy (służbowy laptop, telefon komórkowy)
  • Ciekawe projekty u Klientów
  • Możliwość rozwoju zawodowego w globalnych strukturach Grupy
  • Dedykowana ścieżkę szkoleń
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Opieka medyczna
  • Owocowe wtorki i warzywne czwartki
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.