Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Rzeszów
    (35-010)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Event Manager/Koordynator

Rzeszów

, Assunto Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2019-12-18 15:42:01

Opis działalności firmy

Firma Assunto Sp. z o.o. powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku pracodawców oraz osób poszukujących pracy.

Naszą misją jest realizowanie procesów rekrutacyjnych dla naszych Klientów tak,aby zarówno Pracodawca jak i Pracownik mieli satysfakcję z wzajemnej współpracy.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Event Manager/Koordynator
Rzeszów

Opis stanowiska

  • zarządzanie i obsługa biura zarządu
  • reprezentowanie organizacji na zewnątrz oraz przed mediami
  • planowanie i nadzorowanie kosztów zarządzania biurem
  • planowanie strategii dotyczącej planowanych działań
  • sporządzanie rozliczeń z realizowanych projektów
  • koordynowanie obiegiem dokumentów wewnątrz organizacji
  • kontakty z dostawami, klientami, instytucjami
  • przygotowanie zapytań ofertowych i pozyskiwanie sponsorów
  • współpraca przy organizowaniu eventów i akcji charytatywnych
  • koordynacja poczty firmowej i przesyłek kurierskich,
  • zarządzanie sprzedażą biletów, pakietów sponsorskich
  • organizowanie akcji marketingowych oraz  public relations
  • kontakty z współpracującymi firmami
  • odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji
  • tworzenie zestawień i przygotowywanie dokumentacji dla księgowości
  • przygotowywanie pism, uzgadnianie i negocjowanie warunków umów z kontrahentami, urzędami
  • przygotowywanie zestawień i rozliczeń na koniec okresów rozliczeniowych
  • stała współpraca z zarządem organizacji

 

Wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnej realizacji projektów eventowych
  • bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office
  • wykształcenie średnie/wyższe
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz bardzo dobre umiejętności organizacyjne
  • wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm w kontaktach biznesowych
  • prawo jazdy kat. B
  • pomysłowość i zaangażowanie w realizowane projekty
  • nastawienie na realizację założonego celu oraz wyniku

Oferujemy

  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz realizację własnych pomysłów
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • niezbędne narzędzia pracy, które pomogą Ci w realizacji zadań
  • wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.