Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Budapeszt
    (Węgry)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista administracyjno-biurowy/Kierownik biura/Oddział Węgry

kończy się jutro
Opublikowane 2020-02-10 08:57:47

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista administracyjno-biurowy/Kierownik biura/Oddział Węgry
Budapeszt

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy
z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Naszym klientem jest wrocławska spółka świadcząca usługi instalacyjno-budowlane. W związku z otwarciem nowego oddziału firmy na terenie Węgier poszukujemy - osoby do pracy, na stanowisku:

Specjalista administracyjno-biurowy/Kierownik biura


Miejsce pracy: Sóskút, Komárom, Budapeszt (Węgry)

 

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

  • zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz firmy oraz zarządzanie korespondencją spółki,
  • nadzorowanie segregowania i archiwizowania dokumentów,
  • zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego,
  • sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych,
  • organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, materiały promocyjne, wyposażenie i artykuły spożywcze,
  • współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie prowadzonej przez pracodawcę działalności,
  • planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
  • odpowiedzialność za kontakt z Działem księgowym firmy w ramach przepływu dokumentacji księgowo-kadrowej spółki,
  • organizowanie stanowisk pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony ppoż.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe ekonomiczne/administracyjne,
  • posiadasz min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • potrafisz posługiwać się językiem węgierskim i angielskim na poziomie zaawansowanym,
  • posiadasz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
  • jesteś osobą odpowiedzialną, skrupulatną, komunikatywną i dynamiczną,
  • potrafisz doskonale obsługiwać urządzenia biurowe, świetnie poruszasz się w środowisku pakietu MS Office (Word, Exel itp.) , a także potrafisz efektywnie wyszukiwać informacje w Internecie,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. ’B’,
  • jesteś gotowy do relokacji na teren Węgier.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • ciekawe wyzwania zawodowe i możliwości rozwoju.

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego:
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-administracyjno-biurowy-Kierownik-biura-Oddzial-Wegry/8112-6
441-25-afb-2707.html