Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Accounting Specialist

zakończona
Opublikowane 2020-02-19 14:01:48

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Accounting Specialist
Katowice

Opis stanowiska

Opis stanowiska (zależnie od wybranego działu):

W dziale OtC:księgowanie wyciągów bankowych i alokowanie płatności przychodzących

W dziale PtP:księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności

W dziale RtR:przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych; wykonywanie księgowań w księdze głównej, prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych itp.; uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi; konsolidacja oraz potwierdzanie sald oraz transakcji w spółkach grupy

Oraz:

  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca
  • Utrzymywanie kontaktu z dostawcami (monitoring należności / terminów płatności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.)
  • Utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu sprzedaży / zakupów klienta
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej
  • Zapewnienie zgodności działań z procedurami
  • Aktywna współpraca z innymi działami oraz jednostkami firmy z krajów niemieckojęzycznych
  • Możliwość uczestniczenia w projektach przenoszenia wiedzy z innych europejskich lokalizacji firm

Wymagania

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • Wykształcenie wyższew obszarze Finansów, Rachunkowości lub pokrewnych
  • Doświadczenie w finansach, preferowane w obszarze BPO/SSC
  • Bardzo dobra znajomosć języka angielskiego (min. B2)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Dokładność i dobra organizacja czasu, zorientowanie na szczegóły
  • Energia i chęć do działania

Oferujemy

Co dostają od nas pracownicy?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • System kafeteryjny
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, roczny bonus)
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy
  • Możliwość udziału w tranzycjach
  • Program poleceń pracowniczych
  • Miłą i przyjazną atmosferę w biurze
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.