Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Kraków

, SMART-HR
217 dni do końca
Opublikowane 2020-03-05 12:37:40

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Kraków

Opis stanowiska

Dla naszego klienta – ogólnopolskiej agencji pracy, lidera na krajowym rynku rekrutacji, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejscepracy: Kraków, woj. małopolskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę klienta niemieckojęzycznego,
  • Pozyskiwanie nowych klientów niemieckojęzycznych (Agencje Pośrednictwa Pracy etc.),
  • Koordynację pracy zespołu i wsparcie w zakresie dopełnienia warunków zawartych umów handlowych,
  • Udział w tworzeniu budżetu sprzedażowego działu,
  • Przygotowanie i koordynacja działań marketingowych,
  • Szkolenia i motywowanie zespołu,
  • Współpracę z pozostałymi działami firmy.

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym,
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy; doświadczenie w branży opiekunek będzie mile widziane,
  • Wykształcenie wyższego,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat w stabilnej firmie działającej na rynku od kilkunastu lat,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
  • Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, bezpłatne zabiegi SPA),
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop i telefon,
  • Pracę w pozytywnej atmosferze,
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji zawodowych.