Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Handel / Sprzedaż

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO (J. ANGIELSKI)

Warszawa

, PTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
zakończona
Opublikowane 2015-06-24 22:34:57

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO (J. ANGIELSKI)
Warszawa

Opis stanowiska

Obowiązki: bieżąca obsługa zamówień, w tym czuwanie nad terminową realizacją zamówień, prowadzenie i kontrola dokumentacji dotyczącej zamówień (umowy handlowe, cenniki, protokoły reklamacyjne), wystawianie dokumentów księgowych, monitorowanie wpłat oraz kontrola dostaw, przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych, zarządzanie stanem magazynowym, przygotowywanie paczek oraz kontakt z kurierem, dodawanie produktów do strony sklepu, aktualizacja oferty, uzupełnianie danych w systemie informatycznym sklepu, redagowanie tekstów, opisów, kadrowanie zdjęć produktów, administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego, budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

Min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sklepie internetowym, wykształcenie min. średnie, perfekcyjna obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office: Word, Outlook, Excel, umiejętność obsługi pakietu biurowego, podstawowa znajomość j. angielskiego, umiejętność robienia zdjęć produktowych oraz graficznej obróbki zdjęć, łatwość tworzenia indywidualnych kilkuzdaniowych opisów danego produktu, dobra organizacja pracy, pracowitość i samodzielność, kreatywne i odpowiedzialne podejście do powierzanych zadań, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość zagadnień SEO, znajomość systemu SARE oraz znajomość obsługi kasy fiskalnej.

Oferujemy

Stabilność zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju, atrakcyjny system motywacyjny. Praca w godz. 8-16.

CV prosimy wysyłać poprzez portal.

Pracodawca prosi o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)". Pracodawca zastrzega, iż kontaktować się będzie wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.