Praca na stanowisku Koordynator Biura Tłumaczeń
Wrocław
, Business Bridge Group Sp. z o.o.Opublikowane 2020-06-29 13:20:15
Opis działalności firmy
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – prężnie rozwijającej się firmy świadczącej usługi z zakresu tłumaczeń– osoby do pracy, na stanowisku:
Koordynator biura tłumaczeń
praca zdalna
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:
- 
bieżąca obsługa oraz zarządzanie zleceniami przychodzącymi,
 - 
obsługa programów do tłumaczeń tj.: Trados, MemoQ Studio,
 - 
wycena i rozliczanie tłumaczeń,
 - 
stały kontakt oraz nadzór podwykonawców na każdym etapie zlecenia,
 - 
obsługa administracyjna firmy (fakturowanie, porządkowanie dokumentacji, prowadzenie ewidencji zleceń, obsługa korespondencji, kontakt w sprawach urzędowych),
 
- 
pozyskiwanie nowych klientów i podwykonawców oraz profesjonalna obsługa stałych Klientów.
 
Wymagania
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- 
masz przynajmniej 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
 - 
doskonale posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie,
 - 
masz wysoką odporność na presję czasu i dynamicznie zmieniające się okoliczności,
 - 
jesteś osobą zorganizowaną, precyzyjną oraz samodzielną w podejmowaniu decyzji,
 - 
potrafisz koordynować pracę zespołu oraz budować nowe trwałe relacje biznesowe.
 
Oferujemy
Pracodawca oferuje:
- 
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz motywujący system prowizyjny,
 - 
samodzielne, zdalne stanowisko pracy (praca z domu),
 - 
elastyczność w ustalaniu godzin pracy,
 - 
narzędzia niezbędne do pracy: telefon, laptop, niezbędne akcesoria biurowe,
 - 
karnet na wybrane obiekty sportowe.
 







