Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse/ekonomia

Lokalizacje

  • Toruń
    (22-171)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Klienta Biznesowego / Toruń

Toruń

, FM Bank PBP
zakończona
Opublikowane 2015-06-30 12:21:35

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Klienta Biznesowego / Toruń
Toruń

Opis stanowiska

BIZ Bank - bank, który wspiera polską przedsiębiorczość.
Od 15 lat wspieramy rozwój tych, którzy są motorem zmian w polskiej gospodarce – w tym czasie udzieliliśmy pożyczek na kwotę ponad 2,2 miliarda złotych, pomagając rozwijać biznes blisko 60 tysiącom klientów.
BIZ Bank stworzony jest dla ludzi przedsiębiorczych i profesjonalistów. Tworzymy przyjazny świat finansów – nasza oferta jest oparta na zrozumieniu zasad prowadzonego przez naszych klientów biznesu.
BIZ Bank jest nazwą handlową FM Banku PBP SA

Aktualnie do naszego oddziału poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO
Miejsce pracy: Toruń

Główne obowiązki:
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (rynek mikro oraz msp)
• Aktywna sprzedaż produktów z oferty Banku
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Obsługa portfela pozyskanych Klientów
• Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientem
• Terminowe raportowanie bieżących wyników
• Obsługa systemu bankowego oraz wykonywanie pozostałych czynności związanych z bieżącą obsługą klientów banku

Wymagania

Wymagania:
• Doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych dla małych firm – mile widziane
• Wysoka orientacja na wynik
• Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
• Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów
• Dobra znajomość lokalnego rynku
• Skuteczność i wytrwałość w działaniu
• Dyspozycyjność, gotowość do podróży służbowych
• Znajomość pakietu MS Office
• Wykształcenie wyższe
• Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

Oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej instytucji finansowej
• Bardzo atrakcyjny system premiowy
• Pakiet profesjonalnych szkoleń
• Telefon komórkowy

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę FM Bank PBP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Domaniewska 39A dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.