Praca na stanowisku SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KLIENTA
Kleszczów
, Agencja Pracy SelectOpublikowane 2020-09-04 12:43:21
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Miejsce pracy: Bogumiłów okolice Kleszczowa
Rodzaj pracy: praca tymczasowa (na zastępstwo)
Zadania na w/w stanowisku:
- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej.
- Obsługa firmowej poczty elektronicznej, strony www.
- Przyjmowanie interesantów i gości.
- Bieżąca obsługa biura.
- Sporządzanie sprawozdania ze spotkań.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi wykonującym funkcje administracyjne w firmie.
- Wspieranie procesu sprzedaży, rejestracja zamówień, współpraca z Zarządem i działem produkcji w sprawie planowania wysyłek produktów.
- Przygotowywanie dokumentów sprzedażowych (faktury, dokumenty WZ, dokumenty przewozowe), kontakty z firmami transportowymi i agencjami celnymi.
- Codzienne raportowanie statusu zamówień i wysyłek.
Wymagania
Wymagania:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Znajomość programu excel.
- Wykształcenie wyższe administracyjne, logistyczne lub pokrewne.
- Wysoka kultura osobista.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne.
- Bardzo dobra organizacja pracy i sumienność.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy min. 2 lata.
- Dynamizm w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu, podzielność uwagi.
- Wysoki poziom motywacji i zaangażowania w pracę.
Oferujemy
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na pełny etat.
- Wynagrodzenie 3500,00 PLN brutto + premie + dodatek za dojazdy.
- Możliwość rozwoju i stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Praca w międzynarodowym środowisku.