Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. zarządzania kampaniami telemarketingowymi

zakończona
Opublikowane 2020-10-13 09:40:18

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. zarządzania kampaniami telemarketingowymi
Wrocław

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – jednej z wiodących firm z branży finansowej w Polsce – osoby do pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. zarządzania kampaniami telemarketingowymi

Miejsce Pracy: Wrocław


Jakie będą zadania na tym stanowisku pracy:

  • projektowanie, definiowanie, a także optymalizowanie kampanii telemarketingowych na podstawie analizy portfela klientów, produktów oraz modeli predykcyjnych,

  • nieustanne wspieranie realizacji kampanii telemarketingowych (w tym kontrola i obsługa systemu dialerowego),

  • praca nad rozwojem narzędzi służących monitorowaniu skuteczności pracy handlowców oraz uczestnictwo w projektach obejmujących narzędzia w obszarze CRM,

  • kontrola nad ruchem przychodzącym i wychodzącym w systemach do administrowania Call Center,

  • współpraca z innymi działami firmy w obszarze strategii planowania nowych kampanii.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii telemarketingowych,

  • potrafisz konfigurować system dialerowy,

  • znasz język SQL na poziomie min. podstawowym,

  • możesz pochwalić się praktyczną znajomością Exela (w tym Power Query),

  • odznacza Cię: skrupulatność i dokładność przy realizowaniu zadań, a także umiejętność strategicznego oraz analitycznego myślenia,

  • znasz Power Bi – atut mile widziany.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • atrakcyjne wynagrodzenie i stałe godziny pracy,

  • pracę w zespole profesjonalistów,

  • bogaty pakiet benefitów.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.