Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. e-commerce marketingu

zakończona
Opublikowane 2020-10-20 12:51:48

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. e-commerce marketingu
Wrocław

Opis stanowiska

Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem naszego Klienta poszukujemy pasjonata branży modowej, dla którego narzędzia marketingu online nie skrywają żadnych tajemnic.


Specjalista ds. e-commerce marketingu (branża fashion)

Miejsce Pracy: Wrocław


Jakie będą zadania na tym stanowisku pracy:

  • prowadzenie działań z obszaru analityki internetowej w oparciu o dostępne narzędzia, a także raportowanie efektywności podjętych działań (Facebook Insights, Google Analytics itp. ),

  • zarządzanie reklamami w Google i na Facebooku,

  • budowanie i prowadzenie kampanii e-commerce w oparciu o narzędzia Marketing Automation,

  • śledzenie trendów w branży modowej na rynku mediów społecznościowych,

  • tworzenie planów budżetowych i kontrola harmonogramów komunikacji marketingowej i Public Relations,

  • aktywne wspomaganie działu w innych zadaniach w obszarze e-commerce.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • zdobyłeś doświadczenie w branży e-commerce,

  • posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM (pod kątem współpracy i rozliczania firmy zewnętrznej), Marketing Automation, Google Analitycs, Facebook Ads, MS Excel,

  • potrafisz mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać wnioski z danych analitycznych,

  • znasz zagadnienia związane z reklamami (głównie koszt za kliknięcie CPC i zwrot z kampanii ROAS),

  • możesz pochwalić się znajomością trendów w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie (głównie znajomość mechanizmów i umiejętność rozliczania agencji),

  • cechują Cię: odwaga do podejmowania nowych wyzwań, nieszablonowość, lekkie pióro, a także otwartość i kreatywność.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,

  • pracę w zgranym zespole,

  • możliwość pracy zdalnej (raz w tygodniu),

  • udział w innych, ciekawych wydarzeniach integrujących zespół.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.