Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Tarnowskie Góry
    (42-600)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Back Office z językiem czeskim

Tarnowskie Góry

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-11-16 14:22:16

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Back Office z językiem czeskim
Tarnowskie Góry

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych  Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – firmy produkcyjnej, lidera w branży opakowaniowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Back Office z językiem czeskim
Miejscepracy: okolice Tarnowskich Gór, województwo śląskie

lub praca zdalna

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę klienta biznesowego w języku czeskim w zakresie realizowanych zamówień,
  • Wsparcie działu handlowego m.in. w zakresie przygotowywania wstępnych kalkulacji i wycen,
  • Nadzór nad realizacją zadań wynikających z bieżących umów z klientami.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego w jednym z obszarów: sprzedaż, obsługa klienta lub logistyka,
  • Bardzo dobrej znajomości języka czeskiego w mowie i piśmie,
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • Umiejętności efektywnej pracy w zespole, łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami,
  • Inicjatywy w działaniu oraz orientację na realizację zadań,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym –  będzie mile widziana.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premiowej,
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy),
  • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny i wiele innych),
  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy sprzyjającą rozwojowi zawodowemu.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.