Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Cała Polska
  • Łódź
    (90-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Helpdesk z językiem niemieckim i angielskim

Cała Polska

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-12-18 16:27:45

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Helpdesk z językiem niemieckim i angielskim
Cała Polska

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych  Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

 

Dla naszego Klienta – globalnego firmy przemysłowej działającej w obszarze produkcji i inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Helpdesk z językiem niemieckim i angielskim

Miejsce pracy: okolice Piaseczna, woj. mazowieckie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Udzielanie podstawowego zdalnego wsparcia technicznego użytkownikom w zakresie sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych Microsoft oraz urządzeń mobilnych z systemami Android, IOS i Windows Mobile głównie na rynku niemieckim, ale również w regionie EMEA i APAC.
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników i dokumentacja zgłoszeń przychodzących drogą mailową, telefoniczną i za pośrednictwem elektronicznego systemu zgłoszeń,
  • Dokumentowanie rozwiązań i tworzenie bazy wiedzy pozwalającej na szybkie rozwiązywanie problemów,
  • Nadzór nad poprawnością działania komputerów, oprogramowania i sprzętu peryferyjnego,
  • Nadzór nad kopiami zapasowymi systemów.

Wymagania

  • Co najmniej dwóch lat doświadczenia w branży IT,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiego (poziom B2),
  • Znajomości elektronicznego systemu zgłoszeń,
  • Umiejętności obsługi oprogramowania biznesowego Microsoft: Office 365, Windows 10,
  • Podstawowej znajomości Active Directory,
  • Komunikatywności i nastawienia pro-klienckiego,
  • Umiejętności organizacji pracy,
  • Umiejętności i gotowości do pracy w międzynarodowym, rozproszonym zespole.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu we wdrożeniu w nowe obowiązki,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy, pakiet dodatkowych benefitów (dofinansowanie pakietów sportowych, prywatna opieka medyczna),
  • Szkolenia językowe oraz możliwość zdobywania ciekawego doświadczenia w międzynarodowej firmie,
  • Komfortowe i nowoczesne środowisko pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.