Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Gdynia
    (81-383)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik działu marketingu

zakończona
Opublikowane 2021-04-20 11:17:50

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik działu marketingu
Gdynia

Opis stanowiska

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Kompleksowe budowanie i realizacja strategii marketingowej firmy  w ujęciu grup docelowych klientów i z uwzględnieniem głównych specjalizacji, linii biznesowych i usług  firmy
  • Planowanie i realizacja działań marketingowych pozwalających na skuteczne docieranie do grupy potencjalnych klientów z uwzględnieniem specyfiki branży
  • Stałe śledzenie otoczenia rynkowego, poznawanie potrzeb oraz preferencji konsumenta
  • Tworzenie, planowanie oraz rozliczanie planu i budżetu marketingowego 360 stopni
  • Analiza efektywności zrealizowanych projektów, kampanii oraz przygotowanie rekomendacji w zakresie kierunków, celów, zmian oraz strategii firmy wpływających na poprawę realizacji celów biznesowych organizacji
  • Bieżąca analiza rynku – identyfikacja potencjału i szans rozwoju ale i ewentualnych zagrożeń w tym: analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
  • Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych prowadzonych we wszystkich kanałach sprzedaży z uwzględnieniem specjalizacji i linii biznesowych
  • Współpraca z pionem sprzedaży pod kątem analiz marketingowych, badania poziomu satysfakcji klienta, analizy rynku i kandydata oraz pozycjonowania cenowego
  • Zarządzanie i koordynowanie prac podległych pracowników
  • Budowanie wartości marki firmy oraz reprezentowanie firmy na konferencjach, targach oraz imprezach branżowych
  • Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu oraz budowanie wartości marki firmy

Wymagania

Czego wymagamy:

  • Doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej
  • Nastawienia na wsparcie biznesu
  • Doświadczenia we współpracy z podwykonawcami (agencje reklamowe, drukarnie, media itd.)
  • Znajomości narzędzi marketingowych (social media, CMS)
  • Znajomości trendów marketingowych oraz aktywnego poszukiwania najnowszych rozwiązań
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Dobrej znajomości MS Office
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności określania priorytetów
  • Kreatywności i skuteczności w działaniu
  • Wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych
  • Doświadczenie w branży HR będzie atutem

 

Oferujemy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2b
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia podstawa + system premiowy
  • System kafeteryjny , ubezpieczenie grupowe, Multisport, opieka medyczna
  • Służbowe narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.