Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku KOORDYNATOR DS. SPRZEDAŻY (IT - nowe technologie)

zakończona
Opublikowane 2021-06-11 11:13:36

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

KOORDYNATOR DS. SPRZEDAŻY (IT - nowe technologie)
Wrocław

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – jednej z wiodących firm z branży finansowej – osoby do pracy na stanowisku:

 

KOORDYNATOR DS. SPRZEDAŻY (IT - nowe technologie)

Miejsce pracy:  Wrocław

 

 

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

  • przygotowanie strategii sprzedażowej i konkretnych planów działań rynkowych w celu pozyskania partnerów dla nowoczesnej technologii łączącej biznes z otwartą bankowością, w celu zapewnienia długofalowej współpracy,
  • aktywne poszukiwanie nowych Partnerów, którzy zapewnią wzrost sprzedaży gamy produktów oraz zapewnienie efektywnego rozwoju współpracy z Partnerami w realizacji celów ilościowych i przychodowych,
  • przygotowanie wysokiej jakości materiałów ofertowych oraz prowadzenie warsztatów dla potencjalnych Partnerów,
  • dbanie o sporządzanie i rozwój dokumentacji związanej z dostarczaniem usługi dla Partnerów oraz udział w procesie integracji Partnerów z nowoczesną technologią,
  • raportowanie i monitorowanie prowadzonych działań sprzedażowych oraz ich rezultatów,
  • bieżąca analiza środowiska konkurencyjnego dla nowoczesnej usług technologicznej w celu zapewnienia stałej przewagi rynkowej.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe,
  • posiadasz doświadczenie w tworzeniu i rozwoju biznesu w oparciu o rozwiązania on-line usług sprzedawanych w kanałach on-line,
  • zdobyłeś doświadczenie w sprzedaży i wdrażaniu usług lub narzędzi wspierających procesy obsługi klienta on-line,
  • możesz pochwalić się znajomością produktów finansowych dostępnych w kanałach on-line takich jak pożyczki, leasing, kredyty gotówkowe/ratalne itp. - atut mile widziany,
  • znasz język angielski na poziomie min. B2,
  • cechują Cię: mocne zorientowanie na cel i sukces, innowacyjność, zdolności analityczne, a także dobra organizacja pracy. 

 

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie będącej jednym z liderów na rynku w branży finansowej,
  • benefity pozapłacowe, a także ciekawy system premiowy,
  • pracę w przyjaznym, niekorporacyjnym środowisku w gronie profesjonalistów,
  • dużą samodzielność w działaniu.

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.