Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Pracownik biurowy / Specjalista ds. przetargów

zakończona
Opublikowane 2021-07-11 15:34:49

Opis działalności firmy

Od ponad 15 lat organizujemy legalne i bezpieczne zatrudnienie zarówno w Polsce jak i za granicą.


Koncepcja jest Agencją Pośrednictwa Pracy w kraju i za granicą. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. Specjalizujemy się w pośrednictwie pracy za granicę - głównie do Niemiec i Holandii. Posiadamy również oferty zatrudnienia na terenie Polski. Posiadamy oferty pracy za granicą dla specjalistów wyższego i niższego szczebla w różnych branżach, m.in. budownictwo, transport, inżynieria, przemysł. 

Nasze bogate doświadczenie pozwala nam na dostarczanie najskuteczniejszych rozwiązań rekrutacyjnych.
Dzięki fachowej obsłudze naszych pracowników i nienagannej organizacji pracy, nasze biuro wciąż poszerza grono zadowolonych klientów oraz partnerów zagranicznych.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik biurowy / Specjalista ds. przetargów
Wrocław

Opis stanowiska

NASZ KONTRAHENT – FIRMA BRANŻY PALIWOWEJ - POSZUKUJE KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU:

PRACOWNIK BIUROWY / SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW

Miejsce pracy: Kąty Wrocławskie

Obowiązki:

  • wyszukiwanie przetargów pod kątem możliwości biznesowych firmy,
  • analiza i przygotowywanie dokumentacji przetargowej (oferty cenowe, wnioski, zapytania, oświadczenia),
  • tworzenie wycen do ofert przetargowych i analiza ich rentowności,
  • kompleksowa obsługa i koordynacja postępowania przetargowego,
  • obsługa systemu Comarch.

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • wyśmienita znajomość obsługi komputera (w tym MS Excel) - warunek konieczny,
  • mile widziana znajomość obsługi programu Comarch,
  • zmysł handlowy,
  • terminowość, dokładność, niezłomność i samodzielność,
  • nastawienie na osiąganie założonych celów zgodnie z przyjętymi terminami.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w wiodącej na rynku firmie zajmującej się sprzedażą paliw płynnych,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę na pełen etat (hybrydowy model pracy),
  • wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
  • szkolenia,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz miłą atmosferę pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.