Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa (Praga-Północ)
    (03-455)

Forma zatrudnienia

  • umowa zlecenie / o dzieło

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Obsługa klienta - telemarketer

Warszawa (Praga-Północ)

, WIGE Consulting Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-01-22 12:02:51

Opis działalności firmy

Jesteśmy firmą doradczą, działającą w obszarze finansów i funduszy unijnych. Dlatego wszystko, co robimy, to pomoc naszym Klientom realizować ich potrzeby i wizje. Nasza wizja rzetelnej i profesjonalnej Firmy doradczej zapewniającej najwyższej, jakości kompleksowe usługi, ukierunkowana jest na osiągnięcie wszelkich potrzeb w zakresie rozwoju naszych Klientów. Jest realizowana przez nas w praktycznym działaniu.W codziennej pracy stosujemy następujące zasady: każdy Klient jest dla nas najważniejszy patrzymy i wybiegamy w przyszłość kreatywnie myślimy o potrzebach Klienta stawiamy na uczciwość, rzetelność i profesjonalizm   Oferta WIGE Consulting związana jest z szeroko pojętym doradztwem biznesowym. Działamy w obszarach doradztwa:  Doradztwo unijne – fundusze strukturalne, programy   operacyjne, dofinansowania,  Doradztwo biznesowe,  Doradztwo finansowo – księgowe,  Doradztwo informatyczno – wdrożeniowe,  Doradztwo we wdrożeniach systemów jakości    ISO 9001:2000,  Doradztwo we wdrożeniach systemów   Bezpieczeństwa i bezpieczeństwa higieny pracy  Doradztwo we wdrożeniach systemów zarządzania   ochroną środowiska  Audyty operacyjne

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Obsługa klienta - telemarketer
Warszawa (Praga-Północ)

Opis stanowiska

W związku z rozwojem firmy i chęcią pozyskiwania kolejnych klientów poszukujemy pracowników na stanowisk Telemarketera:

 

Zakres obowiązków:


• Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację planów sprzedażypodczas kontaktu z klientem biznesowym.

• Aktywna sprzedaż przez telefon usług doradczych dla klientów biznesowych (głównie dla Firm)


• Pozyskiwanie nowych Klientów oraz profesjonalna obsługa obecnych Klientów


• Dbanie o dobry wizerunek firmy


• Realizowanie założonych planów sprzedaży


• Budowanie pozytywnych relacji z klientem


• Obsługa nowych i obecnych Klientów Firmy


• Współpraca i wsparcie działu sprzedaży w obsłudze Klienta, procesach sprzedaży

 

Wymagania

• Dobre umiejętności komunikacyjne, interpersonalne (pierwszy kontakt, współpraca z grupą)


• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, telemarketingu, funduszach unijnych, 


• Zdolność szybkiego reagowania na potrzeby Klienta


• Nienaganna dykcja i głos budzący sympatię


• Wykształcenie minimum średnie (studenci: wyłącznie tryb zaoczny lub absolwenci)


• Znajomość obsługi komputera (MS Office)


• Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub telemarketingiem


• Doskonała organizacja pracy, systematyczność, samodzielność, punktualność


• Wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do postawionych celów

Oferujemy

Oferujemy


• Szkolenie wstępne


• Wynagrodzenie podstawowe + nieograniczona premia uzależniona od wyników (stały system premiowania)


• Godziny pracy: 9-17; poniedziałek-piątek


• Elastyczny czas pracy oraz formy zatrudnienia


• Możliwa modyfikacja zmian zgodnie z dyspozycyjnością Pracownika 


• Profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje – w tym wyjazdy szkoleniowe do Klientów

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.