Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Logistyka / Spedycja / Magazynowanie

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Prudnik
    (48-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Zakupów

Prudnik

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-05-10 10:04:42

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy Specjalista ds. Zakupów
Prudnik

Opis stanowiska

SMART – HR jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

 

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, mającej stabilną pozycję na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

 Młodszy Specjalista ds. Zakupów

Miejsce pracy: Prudnik, woj. opolskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie procesów zamówień i raportów,
  • Optymalizacja kosztów związanych z procesem zakupowym,
  • Przygotowanie raportów związanych z procesem zakupów,
  • Monitorowanie zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem i kontrola ich potwierdzeń,
  • Monitorowanie terminowości dostaw oraz ich rozliczeń,
  • Weryfikacja dostawców i ich ofert, poszukiwanie nowych dostawców towarów i usług,
  • Ocena oraz wybór dostawców, negocjowanie warunków umów,
  • Realizowanie strategii działu zakupów.

Wymagania

  • Znajomości zagadnień związanych z obszarem zakupów, logistyki i dystrybucji,
  • Umiejętność samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji,
  • Wykształcenia średniego,
  • Znajomości języka angielski na poziomie min. B2,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office w tym Excela,
  • Doświadczenia w pracy w dziale zakupów, co będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności kandydata,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Merytoryczne wsparcie na stanowisku pracy,
  • Przyjazną atmosferę pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.