Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-07-13 17:01:02

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Katowice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą prestiżowe projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta - firmy z branży farmaceutycznej, w związku z rozwojem wewnętrznego działu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

Miejscepracy: Okolice Katowic, woj. śląskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Bieżącą obsługę i komunikację w social mediach: FB, Instagram, TT), a ponadto rozwój LinkedIn,
  • Komunikację w TikTok, Snapchat, YouTube – co będzie dodatkowym atutem,
  • Doradztwo strategiczne w zakresie rozwoju mediów społecznościowych i realizację celów firmy przy wykorzystaniu powyższych kanałów,
  • Kreatywne działania i poszukiwanie nowych strategii komunikacji w SM,
  • Stałą współpracę z działem HR w zakresie Employer Brandingu,
  • Copywriting / pisanie krótkich postów w SoMe– „As You choose”,
  • Stałą promocję firmy i budowanie pozytywnego wizerunku jako pracodawcy, partnera biznesowego i firmy zaufania społecznego.

Wymagania

  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku: Specjalista ds. social mediów bądź pokrewnym,
  • Wiedzy i doświadczenia w poruszaniu się w mediach społecznościowych, w tym doświadczenia w przygotowaniu i monitorowaniu treści,
  • Podążania za bieżącymi trendami i śmiałego wykorzystywania najnowszych pomysłów z branży,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i samodzielności,
  • Kreatywności, lekkości pióra i dobrego smaku,
  • Umiejętności pracy zespołowej i współpracy z innymi działami,
  • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego (poziom pozwalający na podstawowe rozumienie i komunikację treści postów, wiadomości)– co będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premie wynikowe,
  • Elastyczny tryb pracy w systemie hybrydowym: 3/2 (Home Office/ biuro),
  • Wsparcie Grafika i 6-osobowego Działu Marketingu,  
  • Realne możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu,
  • Nowoczesne narzędzia i przyjazne środowisko pracy,
  • Dodatki pracownicze.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.