Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Opole
    (45-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Service Account Administrator

Opole

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-08-01 13:49:44

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Service Account Administrator
Opole

Opis stanowiska

 

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klientawiodącego światowego producenta, działającego w branży inżynieryjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Service Account Administrator

Miejscepracy: Opole

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kompleksową obsługę zapytań ofertowych i komunikację z klientem poprzez e-mail i telefon,
  • Wsparcie polskiego i austriackiego zespołu Inżynierów Serwisu,
  • Przygotowywanie wycen prac serwisowych oraz wystawianie faktur,
  • Kontrolę terminowości umów oraz negocjacje warunków kończących się umów,
  • Wprowadzanie danych do systemu, procesowanie zgłoszeń oraz przygotowywanie dokumentacji serwisowej,
  • Wykonywanie zleconych prac administracyjnych,
  • Ścisłą współpracę z innymi działami firmy.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego,
  • Samodzielności, skrupulatności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • Dobrej znajomości pakietu Ms Office,
  • Dobrej organizacji pracy oraz umiejętności wyznaczania priorytetów,
  • Postawy proklienckiej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów. 

Oferujemy

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, dodatki na święta oraz opieka medyczna),
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon),
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji m.in. poprzez udział w licznych szkoleniach.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.