Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Logistyka / Spedycja / Magazynowanie

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Business Development Manager

Kraków

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-01-13 12:09:06

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Business Development Manager
Kraków

Opis stanowiska

Smart-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – prężnie rozwijającej się firmy outsourcingowej obsługującej międzynarodowych klientów z branży surowców, działającego na globalnych rynkach i giełdach, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Business Development Manager

Miejsce pracy: Kraków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Identyfikację nowych rynków, trendów, możliwości oraz potrzeb klientów,
  • Tworzenie celów i opracowywanie planów działania,
  • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i utrzymanie z nimi długotrwałych relacji,
  • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych,
  • Monitoring konkurencji i analiza ich działań,
  • Udział w inicjowaniu nowych kierunków strategii rozwoju firmy i jej realizacji,
  • Koordynację działań z członkami zespołu sprzedażowego i pozostałymi działami.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku,
  • Znajomości branży tradingowej i spedycyjnej,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomości wzorców i trendów zakupowych,
  • Praktycznego doświadczenia w budowaniu i rozwoju marki,
  • Umiejętności negocjacyjnych,
  • Elastyczności, otwartości i komunikatywności,
  • Umiejętności analitycznych oraz rozwiązywania problemów,
  • Odpowiedzialności i umiejętności współpracy.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, stabilne warunki zatrudnienia,
  • Po okresie próbnym, umowę na czas nieokreślony,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do okularów oraz karta Multisport,
  • Pracę w przyjemnej atmosferze w młodym zespole,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Biuro w samym centrum Krakowa,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego w nowoczesnej, międzynarodowej firmie.