Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Internet / E-commerce / Nowe media

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Supervisor zespołu ds. obsługi klienta (bardzo dobra znajomość języka niemieckiego)

Warszawa

, Adore Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-03-11 12:07:56

Opis działalności firmy

Oferujemy szeroki zakres profesjonalnych usług z dziedziny HR. Realizujemy procesy rekrutacji pracowników, oceny personelu i doradztwa zawodowego. Rozumiemy, że istotą rekrutacji jest zainteresowanie pewnej liczby ludzi o szczególnych kwalifikacjach podjęciem pracy w danej organizacji, oraz wytworzenie pozytywnych postaw i chęci zatrudnienia. Tak też postępujemy. Kandydaci, z którymi się spotykamy, to też nasi klienci. Naszą największą nagrodą jest satysfakcja i sukces kandydatów, zatrudnionych po naszej rekomendacji.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Supervisor zespołu ds. obsługi klienta (bardzo dobra znajomość języka niemieckiego)
Warszawa

Opis stanowiska

Dla międzynarodowej firmy, uchodzącej za  lidera w branży e-commerce, będącej dostawcą innowacyjnych rozwiązań z zakresu nowych technologii, obecnie poszukujemy kreatywnych i energicznych osób na stanowisko: Supervisor zespołu ds. obsługi klienta.

Zakres obowiązków:

  • Nadzorowanie pracy zespołu ds. obsługi klienta
  • Organizowanie codziennych obowiązków zespołu, zarządzanie harmonogramem
  • Monitorowanie jakości obsługi klienta i zapewnienia najwyższych standardów w tym zakresie
  • Wdrażanie do pracy nowych pracowników i zapewnienie systemu szkoleń
  • Monitorowanie przychodzących  żądań klienta biznesowego
  • Analizowanie dostępnych raportów z zakresu poziomu satysfakcji klienta celem udoskonalenia obsługi
  • Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych
  • Prowadzenie szkoleń i coachingu dla obecnego zespołu
  • Tworzenie szablonów, gotowych odpowiedzi itp., w celu zapewnienia integralności w komunikacji

Wymagania

  • Min. 6 miesięcy doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w środowisku międzynarodowym
  • Biegła znajomość języka niemieckiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość standardów obsługi klienta oraz umiejętność kształtowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi
  • Zaangażowanie w wykonywane zadania oraz pro aktywność
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprawność w obsłudze komputera (bardzo dobry Excel)

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat z atrakcyjnym systemem bonusowym
  • Pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole
  • Pracę nad globalnymi projektami w obszarze e-commerce oraz współpracę z innowacyjnymi, globalnymi partnerami
  • Program szkoleniowy i integracyjny
  • Bogate zaplecze socjalne i wyjątkową atmosferą
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy ( np. do dyspozycji chillout room )
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.