Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Handel / Sprzedaż

Lokalizacje

  • Opole
    (45-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego

Opole

, Projektanci Kariery
zakończona
Opublikowane 2015-11-04 11:36:33

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego
Opole

Opis stanowiska

Firma Projektanci Kariery to sprawdzony i elastyczny partner w zakresie doradztwa personalnego oraz szkoleniowego wsparcia przedsiębiorstw. Jesteśmy grupą profesjonalistów, która z pasją zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Obecnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Opole

Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie obsługa klientów sklepu internetowego. Będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczny i mailowy kontakt z klientami i odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów. Do Twoich obowiązków należeć będzie również przygotowywanie zamówień do wysyłki, obsługa sklepu internetowego oraz obsługa zwrotów i reklamacji.

Wymagania

• Wymagamy min. półrocznego doświadczenia w obsłudze klienta.
• Niezbędna jest znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym wyższym (B2), umożliwiająca swobodną komunikacje z zagranicznymi klientami.
• Istotna jest wiedza z zakresu obsługi klienta oraz prawa konsumenckiego.
• Cenimy komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
• Ważna jest dla nas Twoja cierpliwość, dokładność i sumienność.
• Poczucie estetyki będzie dodatkowym atutem, z racji sprzedawanego produktu - bielizny.
• Prawo jazdy kat. B jest mile widziane.

Oferujemy

• Pracę pełną wyzwań oraz bezpośredni wpływ na rozwój firmy.
• Miejsce pracy w nowym biurze w ścisłym centrum Opola.
• 3-miesięczny okres próbny (umowa zlecenia), a następnie umowę o pracę.
• Służbowy laptop i telefon komórkowy.


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z dopiskiem "Specjalista ds. obsługi klienta"

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy dopisz w swojej aplikacji klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 1087, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania.”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.