Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Ruda Śląska
    (41-700)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Zastępca Głównej Księgowej

Ruda Śląska

, SMART-HR
10 dni do końca
Opublikowane 2024-02-20 15:12:36

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Zastępca Głównej Księgowej
Ruda Śląska

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– firmy oferującej usługi w zakresie doradztwa podatkowego oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Zastępca Głównej Księgowej

Miejscepracy: Ruda Śląska

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowdzenie ksiąg handlowych dla klientów biura,
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości oraz wymogami podatkowymi,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat),
  • Współpracę z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego w księgowości w zakresie Ksiąg Handlowych,
  • Bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości oraz przepisów kodeksu pracy,
  • Umiejętności sporządzania sprawozdań finansowych,
  • Praktycznej znajomości przepisów podatkowych,
  • Dobrej znajomości pakietu Office,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Terminowości, dokładności i sumienności.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w intensywnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pakiet benefitów (kartę Multisport, pakiet medyczny PZU),
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów.