Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów

Warszawa

, SMART-HR
246 dni do końca
Opublikowane 2024-04-18 10:28:45

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów
Warszawa

Opis stanowiska

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Klientów

Miejscepracy: Warszawa (Praga Północ), woj. mazowieckie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy podległego zespołu w tym:

  • Monitorowanie i organizację pracy podległego zespołu,
  • Ustalanie celów, zarządzanie efektywnością, motywowanie oraz budowanie zaangażowania pracowników,
  • Organizację zastępstw w przypadku nieobecności członków zespołu,
  • Prowadzenie szkoleń oraz wdrażanie nowych pracowników,
  • Ścisłą współpracę z pozostałymi działami firmy.

Wymagania

  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi),
  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
  • Mile widziana znajomości branży energetycznej,
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz pracowników,
  • Rozwinięte zdolności przywódcze i interpersonalne,
  • Nastawienia na realizację założonych celów,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Sumienności, dokładności oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
  • Umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji kandydata,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz kwartalną premię uznaniową,
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie próbnym,
  • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon),
  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.