Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim
Opole
, SMART-HR41 dni do końca
Opublikowane 2024-04-24 14:08:58
Opublikowane 2024-04-24 14:08:58
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim
Opole
Opis stanowiska
Dla naszego klienta – wiodącego światowego producenta, działającego w branży inżynieryjnej, w związku z rozwojem biura, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim
Miejscepracy: Opole
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Kompleksową obsługę zapytań ofertowych i komunikację z klientem poprzez e-mail i telefon,
- Rozwijanie relacji z klientami, w celu zrozumienia i zaspokojenia ich potrzeb,
- Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług,
- Wsparcie zespołu Inżynierów Serwisu,
- Przygotowywanie wycen prac serwisowych oraz wystawianie faktur,
- Kontrolę terminowości umów oraz negocjacje warunków kończących się umów,
- Wprowadzanie danych do systemu, procesowanie zgłoszeń oraz przygotowywanie dokumentacji serwisowej,
- Wykonywanie zleconych prac administracyjnych oraz ścisłą współpracę z innymi działami firmy.
Wymagania
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Znajomości języka angielskiego i niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikację,
- Postawy proklienckiej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów,
- Dobrej znajomości pakietu Ms Office,
- Samodzielności i proaktywności w działaniu, a także dobrej organizacji pracy oraz umiejętności wyznaczania priorytetów.
Oferujemy
- Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, dodatki na święta oraz opieka medyczna),
- Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon),
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji m.in. poprzez udział w licznych szkoleniach.