Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Sopot
    (81-701)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Back Office Manager - praca zdalna w j. norweskim

Sopot

, Gront Renhold AS
zakończona
Opublikowane 2015-11-04 12:53:14

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Back Office Manager - praca zdalna w j. norweskim
Sopot

Opis stanowiska

Praca zdalna w miejscu zamieszkania w Polsce. W początkowym okresie oferujemy prace 3 dni w tygodniu, z perspektywa rozszerzenia wymiaru do pelnego etatu.
- telefoniczna i pisemna obsługa klientów, wykonywanie ofert handlowych, sprzedaż usług
- pozyskiwanie nowych klientów,
- zbieranie informacji do tworzenia i aktualizacji bazy klientów
- wsparcie w działaniach promocyjnych i marketingowych
- zdalna obsluga biura i zadan administracyjnych z tym zwiazanych
- fakturowanie
- koordynacja zlecen i wsparcie dla pracownikow liniowych
- wsparcie dla glownych handlowcow

Wymagania

- znajomość języka norweskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami. Mile widziane osoby z Bergentest lub studenci skandynawistyki
- mile widziane doswiadczenie w branży utrzymywania czystości na terenie Norwegii.
- doświadczenie w kontaktach z klientami, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- wysoka kultura osobista
- samodzielność i inicjatywa w działaniu
- zdolności negocjacyjne, kreatywność, otwartość, odporność na stres
- determinacja w osiąganiu założonych celów
- systematyczność i dobra organizacja czasu pracy
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- w razie potrzeby gotowość do krotkich wyjazdow i szkolen w glownej siedzibie firmy w Norwegii. Konieczne w początkowym okresie współpracy.

Oferujemy

- elastyczny grafik pracy, mozliwosc polaczenia pracy ze studiami.
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i wyników pracy
- pracę w młodym zespole i prężnie rozwijającej się firmie
- możliwość szkolen i rozwoju zawodowego
- stabilne warunki pracy - zatrudnienie w Polsce.
Nie szukamy przeciętych ludzi. Oferujemy pracę ciekawą i pełną wyzwań, stawiamy więc na ambitnych, pracowitych, podejmujących wyzwania i otwartych ludzi

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.