Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Techniczno-Handlowych

Szczecin

, SMART-HR
41 dni do końca
Opublikowane 2024-08-12 15:27:21

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Techniczno-Handlowych
Szczecin

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klientafirmy zajmującej się sprzedażą produktów z zakresu elektroniki i zabezpieczeń - w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Techniczno-Handlowych

Miejsce pracy: Szczecin, woj. zachodnio-pomorskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:

  • Doradztwo i wsparcie Klienta w zakresie doboru produktów i nowych uruchomień,
  • Obsługa Klienta w salonie sprzedaży, w tym przygotowanie oferty i obsługa administracyjna Klienta – wystawienie faktury etc.,   
  • Podtrzymywanie relacji ze stałymi Klientami i budowanie nowych kontaktów,
  • Bieżąca analiza rynku i konkurencji,
  • Podnoszenie swoich kompetencji poprzez udział w spotkaniach i szkoleniach produktowych,
  • Współtworzenie polityki produktowej firmy oraz stałe monitorowanie działań konkurencji,
  • Stała współpraca z zespołem i pracownikami firmy.

Wymagania

  • Wykształcenia min. średniego, preferowane kierunki techniczne – elektronika bądź pokrewne,
  • Znajomości podstaw elektroniki lub foto-optyki,
  • Dobrej znajomości konfiguracji urządzeń sieciowych,
  • Umiejętności obsługi i budowanie relacji z Klientami,
  • Dobrej znajomości i doświadczenia w zakresie technik negocjacyjnych i sprzedażowych,
  • Doskonałej organizacji pracy,
  • Znajomości pakietu MS Office.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży zabezpieczeń lub elektrotechnicznej,
  • Znajomość podstaw konfiguracji TCP/IP,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  •  Pracę stacjonarną w oddziale firmy,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie wraz z premią miesięczną,
  • Dużą swobodę działania i wykorzystania swoich pomysłów,
  • Zaplanowaną ścieżkę rozwoju kariery w strukturach firmy, w tym stałe szkolenia produktowe podnoszące wiedzę i kompetencje,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Wsparcie zespołu i dobrą atmosferę w firmie z wieloletnią tradycją.