Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-750)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

Katowice

, SMART-HR
10 dni do końca
Opublikowane 2024-08-23 09:17:43

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy
Katowice

Opis stanowiska

DlanaszegoKlienta– firmy świadczącej usługi księgowe i szkoleniowe, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

Miejsce pracy: Katowice (Brynów)

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych dla spółek handlowych i usługowych,
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości oraz wymogami podatkowymi,
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat), sprawozdań do GUS,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
  • Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi (banki, US, GUS),
  • Wsparcie doradcze dla Klientów biura w zakresie obsługi księgowej.

Wymagania

  • Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu Ksiąg Handlowych,
  • Bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości oraz przepisów kodeksu pracy,
  • Umiejętności sporządzania sprawozdań finansowych,
  • Znajomości przepisów podatkowych oraz przepisów Ustawy o Rachunkowości,
  • Znajomości systemów księgowych (Symfonia mile widziana),
  • Dobrej znajomości pakietu Office,
  • Komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej oraz zaangażowania.

Oferujemy

  • Pracę w systemie hybrydowym (50% pracy zdalnej),
  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Świadczenie urlopowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy w doświadczonym zespole,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.