Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Lokalizacje

  • Tychy
    (43-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Finansowo-Księgowych

Tychy

, SMART-HR
43 dni do końca
Opublikowane 2024-09-12 15:10:56

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Finansowo-Księgowych
Tychy

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta– firmy konsultingowej, działającej na rynku polskim i europejskim, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Finansowo-Księgowych

Miejsce pracy: Tychy, woj. śląskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie i realizowanie procesami finansowo-księgowymi w grupie spółek oraz jednoosobowych działalności gospodarczych,
  • Współkoordynowanie i przygotowywanie budżetów, prognoz finansowych oraz analizy odchyleń,
  • Współpracę w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju na terenie kraju,
  • Zarządzanie płynnością finansową organizacji,
  • Aktualizację modeli kosztowych,
  • Współpracę z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych,
  • Realizację obowiązków informacyjnych i podatkowych Spółek i jednoosobowych działalności gospodarczych.

Wymagania

  • Minimum 10 letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym lub podobnym stanowisku,
  • Wykształcenia wyższego z zakresu finansów, ekonomii lub pokrewnych,
  • Znajomości zagadnień rachunkowości, analizy finansowej oraz prawa podatkowego,
  • Znajomości zagadnień związanych z przekształceniami spółek, co będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Znajomość systemu klasy ERP będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • Dokładności, systematyczności i zaangażowania oraz komunikatywności, pro aktywności, chęci rozwoju i dzielenia się wiedzą.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport),
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego,
  • Stałe zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu europejskim.