Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku HR Project Manager

Poznań

, SMART-HR
11 dni do końca
Opublikowane 2024-10-14 10:54:09

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

HR Project Manager
Poznań

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta – globalnej firmy produkcyjnej z branży inżynieryjnej, w związku z planowanym procesem akwizycji spółki, poszukujemy osoby zainteresowanej realizacją czasowego projektu na stanowisko:

 

HR Project Manager

Miejsce pracy: okolice Kalisza, woj. wielkopolskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Koordynowanie pełnego procesu akwizycji w odniesieniu do obszaru HR,
  • Wstępne ocenę i audyt procesów HR,
  • Opracowanie strategii i harmonogramu zmian w spółce,
  • Inicjowanie zmian kultury organizacyjnej firmy oraz wzmacnianie zaangażowania pracowników,
  • Wsparcie pracowników w procesie zmian i budowanie zaufania wobec nowych procesów,
  • Bieżącą współpracę z interesariuszami, tj. zarządem firmy, działem HR i pracownikami oraz raportowanie bieżących działań,
  • Stałe monitorowanie zgodności procesów HR i zmian, z kodeksem pracy i obowiązującymi przepisami – monitorowanie prawnego compliance,
  • Wsparcie zespołu HR i innych działów w zakresie inicjowania wdrożenia nowych narzędzi czy systemów,
  • Przygotowanie dokumentacji dotyczącej polityki, standardów i propozycji zmian,
  • Wykonywanie innych zadań związanych z całościowym koordynowaniem procesu.

Wymagania

  • Praktyczne doświadczenie w tranzycji procesów HR-owych,
  • Doświadczenia w pracy w międzynarodowej firmie/ spółce/ korporacji etc.,
  • Znajomość standardów HR-owych dużych organizacji, tj. analizy danych HR, zmian w zakresie polityki personalnej oraz weryfikacji ich zgodności z prawem pracy i lokalnymi przepisami,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Umiejętności analizy wewnętrznych procesów HR-owych,
  • Wiedzy i umiejętności zarządzania procesem zmiany,
  • Swobodnego poruszania się w zakresie: Kodeksu Pracy, narzędzi, technologii i systemów HR-owych,
  • Wysokich umiejętności komunikacji i współpracy z managementem oraz zdolności do przekonywania innych do swoich pomysłów,
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i zarządzania różnymi procesami w dynamicznym środowisku,
  • Posiadania Certyfikatu HR (CIPD, SHRM) – co będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Kontrakt B2B zawarty na czas trwania projektu (tj. około 6 m-cy) w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę stacjonarną z dostępem do najnowszych narzędzi i wsparcia zespołów zaangażowanych w proces,
  • Możliwość negocjacji pakietu benefitów dostosowanych do indywidualnych potrzeb,
  • Profesjonalne wsparcie doświadczonego managementu,
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.