Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Regionalny Przedstawiciel Handlowy

Poznań

, SMART-HR
367 dni do końca
Opublikowane 2024-11-15 10:55:05

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Poznań

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta– międzynarodowej firmy zajmującej się zaopatrzeniem biur, magazynów oraz warsztatów, poszukujemy osób, które mogłyby dołączyć do zespołów sprzedażowych. Mamy dla Ciebie otwarty wakat na stanowisku:

Regionalny Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy: Poznań, woj. wielkopolskie (praca w terenie)

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Doradztwo techniczno-handlowe na terenie województwa wielkopolskiego i/lub dodatkowo części sąsiednich (kujawsko-pomorskie, lubuskie),
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami,
  • Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych, zgodnie z polityką firmy,
  • Aktywna rozbudowa bazy Klientów,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych, w tym wstępna wycena zamówienia,
  • Przygotowywanie umów i wsparcie Klienta w zakresie realizacji zamówień,
  • Bieżące raportowanie,
  • Wykonywanie innych zleconych zadań związanych z obszarem sprzedażowym i obsługą klientów.

Wymagania

  • Przynajmniej rocznego doświadczenia w sprzedaży B2B, preferowane branże techniczne tj.: magazynowa, biurowa, narzędziowa, BHP i PPOŻ, artykułów utrzymania ruchu etc.
  • Doświadczenia w kontaktach z dużym firmami globalnymi, w tym z działami zakupów, utrzymania ruchu, jakości, produkcji, magazynu, BHP,
  • Dobrej znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
  • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami,
  • Dobrej organizacji czasu pracy i planowania spotkań z Klientami,
  • Dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie,
  • Dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • Umiejętności analitycznych,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

 

Mile widziane:

  • Znajomości języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w stabilnej, rozwijającej się, międzynarodowej firmie z wieloletnią tradycją,
  • Wynagrodzenie wraz z systemem premiowym (kwartalna i roczna),
  • Realne możliwości rozwoju lub awansu na stanowisko Key Account Managera lub Development Managera,
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Pracę głównie w terenie oraz 1 dzień office,
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (również do użytku prywatnego), laptop, telefon,
  • Bogaty pakiet socjalny dodatkowe benefity pozapłacowe, m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, nauka języków, prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty firmowe etc.,
  • Szkolenia produktowe na start i wsparcie zespołu.