Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Sosnowiec
    (18-413)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Telefoniczny konsultant - infolinia przychodząca - JĘZYK CZESKI

Sosnowiec

, Aspiro Consulting
zakończona
Opublikowane 2015-11-09 10:15:58

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Telefoniczny konsultant - infolinia przychodząca - JĘZYK CZESKI
Sosnowiec

Opis stanowiska

Aspiro Consulting - Profesjonalizm kluczem Twojego sukcesu !

Jesteśmy firmą rekrutacyjno-doradczą. Naszym celem jest pomoc organizacjom w szybkim reagowaniu na zmieniające się potrzeby rynku. Ułatwiamy rozwój i pomagamy wytyczać ścieżki zawodowe. Wspieramy pracowników na różnych etapach kariery. Dostarczamy firmom rozwiązań HR, które są niezbędne w dynamicznej i niestałej rzeczywistości biznesowej. Oferujemy doradztwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim i organizacją. Pomagamy poprzez rekrutowanie najlepiej przygotowanych specjalistów dla Państwa firm.

Obecnie rekrutujemy dla jednego z Naszych klientów, dużej Firmy świadczącej usługi contact center, specjalizującej się m.in. w realizacji projektów sprzedażowych, marketingowych, prowadzeniu badań opinii publicznej, windykacji należności. Dysponując najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi w postaci specjalistycznego systemu teleinformatycznego opartego całkowicie na technologii IP, firma ta realizuje usługi poprzez kontakt telefoniczny, sms, e-mail i Internet.

Opis stanowiska

- profesjonalna telefoniczna obsługa wyłącznie infolinii przychodzącej w języku czeskim
- rozwiązywanie zgłaszanych problemów
- praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika
- weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem

Wymagania

- dobra znajomość języka czeskiego
- zaangażowanie
- umiejętność nawiązywania kontaktu, komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- umiejętność płynnego i logicznego wysławiania się
- miły tembr głosu oraz nienaganna dykcja
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- elastyczny czas pracy
- dobre warunki płacy wraz z systemem premiowym
- szkolenie wprowadzające
- przyjazne, komfortowe miejsce pracy
- pełne wsparcie i przejrzyste zasady współpracy
- przyjazny zespół współpracowników oraz przełożonych
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Administratorem danych jest Aspiro Consulting z siedzibą w Kraków 31-501, Ariańska 7 11. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.