Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Bydgoszcz
    (85-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Młodszy Analityk Finansowy

Bydgoszcz

, SDL Poland
zakończona
Opublikowane 2015-11-25 09:46:05

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy Analityk Finansowy
Bydgoszcz

Opis stanowiska

SDL pomaga innym firmom w zarządzaniu doświadczeniami ich klientów (CXM), zwiększaniu przychodów oraz skracaniu czasu wprowadzania produktów na rynek. Jest jedną z największych na świecie firm w branży IT, producentem wiodącego oprogramowania dla tłumaczy, dostawcą usług dla 48 marek globalnych.
Obecnie poszukuje kandydatów do pracy stałej w jedynym w Polsce oddziale firmy w Bydgoszczy.

Wsparcie dla Regionalnego Asystenta Finansowego oraz działu administracyjno-finansowego Polski.

Obowiązki:
- księgowanie transakcji w systemie Great Plains
- przygotowywanie raportów regionalnych jak i sprawozdań zarządczych, sprawdzanie danych pod kątem błędów i
korekta w przypadku konieczności
- przeprowadzanie analizy w razie potrzeb i pomoc przy koordynacji prac z zakresu finansów w regionie EMEA
- wprowadzanie faktur zakupu w systemie Great Plains dla Polski i innych krajów EMEA zgodnie z zapotrzebowaniem
- wprowadzanie faktur zakupu w lokalnym systemie księgowym dla Polski zgodnie z zapotrzebowaniem
- sprawdzanie Księgi Zakupów pod kątem błędów i wykonywanie korekt w razie konieczności
- wsparcie ogólne dla działu administracyjno-finansowego Polski

Mile widziane:
- znajomość księgowości

Wymagania

- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min B2)
- dobra znajomość programu MS Excel
- dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne
- dobra organizacja pracy
- umiejętność nawiązywania kontaktów
- doświadczenie w pracy w finansach i administracji
- znajomość ogólnych systemów komputerowych i komunikacyjnych
- niezawodność
- umiejętność organizowania pracy własnej oraz zarządzania czasem
- skrupulatność
- duży poziom samodzielności i zaangażowania
- dyspozycyjność

Oferujemy

- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów
- aktywny udział w projektach międzynarodowych
- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii
- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania
- prywatną opiekę medyczną
- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)
- pracę na podstawie umowy o pracę
- stabilność zatrudnienia

Prosimy o przesyłanie zgłoszeń zawierających CV w języku polskim, angielskim oraz list motywacyjny. W temacie maila prosimy wpisać: analityk finansowy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.