Praca na stanowisku Specjalista ds administracji / kadr
Poznań
, Adecco Poland Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2015-11-26 09:05:08
Opublikowane 2015-11-26 09:05:08
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds administracji / kadr
Poznań
Opis stanowiska
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.Specjalista ds administracji / kadr
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
• Udział w procesie zatrudniania pracowników;
• Rozliczanie czasu pracy grupy 250-300 pracowników (praca z wewnętrznym systemem płacowym);
• Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników;
• Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich;
• Kontakt z pracownikami tymczasowymi;
• Tworzenie akt osobowych;
• Dbanie o dokumentację pracowniczą.
Wymagania
• Wykształcenie średnie lub wyższe;• Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku administratora lub podobnym;
• Znajomość zagadnień HR, przepisów prawa pracy i ZUS;
• Umiejętność pracy pod presją czasu;
• Dobra znajomość obsługi komputera (MS Windows, MS Office) oraz urządzeń biurowych;
• Dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
• Szkolenie wdrażające;• Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Możliwość rozwoju osobistego;
• Umowę o pracę tymczasową;
• Możliwość długotrwałej współpracy;
• Pracę w młodym i dynamicznym zespole.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.