Praca na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży i organizacji imprez
Świdnica
, Galaxy Eventszakończona
Opublikowane 2015-12-01 09:36:44
Opublikowane 2015-12-01 09:36:44
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży i organizacji imprez
Świdnica
Opis stanowiska
Galaxy Events jest agencją eventową organizującą w kompleksowym zakresie wydarzenia firmowe. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży i organizacji imprez do nowego biura w Świdnicy (Zawiszów/os. Młodych), którego obowiązkiem będzie szereg działań związanych z aktywnym poszukiwaniem i pozyskiwaniem nowych Klientów, a także ich kompleksową obsługą.Wymagania
- wykształcenie średnie / w trakcie studiów- umiejętności interpersonalne, komunikatywność i umiejętności negocjacyjne
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy i skuteczności w działaniu
- samodzielność w realizowaniu zadań, operatywność, dyspozycyjność
- samodzielność w wytyczaniu zadań i ich realizacji
- kreatywność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu,
- punktualność, umiejętność pracy pod presją czasu
- bardzo dobra umiejętność pisania i redagowania tekstów
- wysoka kultura osobista
- wysokie poczucie odpowiedzialności
- wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów
- dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
- ciekawe, ambitne zadania- pracę w przyjaznym środowisku
- atrakcyjny, motywacyjny i elastyczny system wynagrodzenia (podstawa + premia + dodatki)
- możliwość rozwoju
- udział w interesujących projektach
- możliwość zdobycia doświadczenia w branży eventowej
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.