Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant infolinii przychodzącej z angielskim

Warszawa

, Gi Group
zakończona
Opublikowane 2015-12-04 09:26:42

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant infolinii przychodzącej z angielskim
Warszawa

Opis stanowiska

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Konsultant infolinii przychodzącej z biegłą znajomością języka angielskiego

Miejsce pracy: Warszawa/Okęcie
Numer referencyjny: KJP/04

Opis stanowiska:

• Obsługa połączeń przychodzących od Klientów sieci kin (zapytania odnośnie rezerwacji biletów, zmiany rezerwacji, zagubionych rzeczy, zażaleń, reklamacji itp.)
• Obsługa korespondencji e–mail
• Zapewnienie wsparcia Klientom Unlimited

Wymagania

• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. C1/C2) – warunek konieczny
• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00 – 23:00 – warunek konieczny
• Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
• Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
• Dobra dykcja
• Dobra organizacja czasu pracy
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta lub jego wsparciu technicznym

Oferujemy

• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
• Możliwość korzystania z benefitów ( prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe)
• Pakiet szkoleń
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
• Możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez firmę Gi Group Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Sobieskiego 11, danych osobowych do celów związanych z procesem rekrutacji oraz udostępnianie danych potencjalnym pracodawcom w ramach prowadzonych procesów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) o Ochronie Danych Osobowych. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich poprawiania oraz usunięcia."
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.