Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse/ekonomia

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

Gdańsk

, Alior Bank Spółka Akcyjna
zakończona
Opublikowane 2015-12-16 12:53:34

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)
Gdańsk

Opis stanowiska

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
 obsłudze połączeń przychodzących na Infolinię Banku w zakresie:
• udzielania informacji o produktach banku
• realizacji dyspozycji Klientów
• sprzedaży produktów banku

Wymagania

 posiada dobre umiejętności interpersonalne i sprzedażowe
 nastawiona jest na realizację celów
 ma minimum średnie wykształcenie
 cechuje się znakomitą dykcją
 sprawnie obsługuje komputer
 posiada doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży
 w stopniu komunikatywnym zna język angielski (jako dodatkowy atut)
 jest gotowa do pracy min. 120h/miesiąc w systemie zmianowym

Oferujemy

 motywacyjny system wynagradzania: podstawa + nawet do 45% miesięcznego wynagrodzenia w postaci premii za osiągnięte wyniki
 rozbudowany system szkoleń
 pakiet socjalny (opieka medyczna, karta MultiSport)
 możliwości uczenia się i zdobywania doświadczeń w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
 szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.