Praca na stanowisku Pracownik Działu Rejestracji
Polkowice
, Aquapark Polkowicezakończona
Opublikowane 2015-12-18 14:24:28
Opublikowane 2015-12-18 14:24:28
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Pracownik Działu Rejestracji
Polkowice
Opis stanowiska
Stanowisko:Pracownik Działu Rejestracji
Miejsce pracy:
Aquapark Polkowice – Regionalne Centrum Rekreacyjno – Rehabilitacyjne S.A.
ul. Młyńska 4
59-100 Polkowice
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków obejmuje pracę w dziale rejestracji:
1. Miły i uprzejmy stosunek do pacjentów i klientów podczas informowania odnośnie świadczonych usług;
2. Udzielanie pacjentom szczegółowej i rzetelnej informacji odnośnie świadczonych usług w Zakładzie oraz zachęcanie klientów do korzystania z usług rehabilitacyjnych
i odnowy biologicznej;
3. Obowiązek wydawania nabywcy paragonu fiskalnego bez jego żądania.
4. Sporządzanie raportu fiskalnego dobowego po zakończeniu sprzedaży za dany dzień nie później jednak niż przed dokonaniem pierwszej sprzedaży w dniu następnym.
5. Sporządzanie raportu fiskalnego okresowego (miesięcznego) po zakończeniu sprzedaży za dany miesiąc.
6. Przekazywanie uporządkowanych, odpowiednio opisanych wszystkich kopii dokumentów fiskalnych do archiwum zakładowego Spółki celem ich przechowywania przez okres wymagany obowiązującymi przepisami.
7. Wystawianie faktur vat sprzedaży, faktur korygujących, not korygujących zgodnie z rozporządzeniem do ustawy o podatku od towarów i usług w tym zakresie.
8. Stosowanie innych obowiązujących przepisów z zakresie wykonywanych czynności jak również przepisów wewnętrznych Spółki przede wszystkim instrukcji i regulaminów.
9. Rzetelne prowadzenie dokumentacji medycznej w formie papierowej i elektronicznej w systemie KS- Somed zgodnie z przyjętymi zasadami w NZOZ:
Ø Planowanie zabiegów oraz rejestracja pacjentów do Poradni Rehabilitacyjnej;
Ø Układanie kart zabiegowych wg kolejności chronologicznej terminów zabiegów bezpłatnych;
Ø Przygotowywanie zestawień do rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia;
Ø Sprawdzanie poprawności wystawianych przez lekarzy pierwszego kontaktu skierowań do Poradni Rehabilitacyjnej
Ø Przygotowanie dokumentacji dla lekarzy.
Ø Ewidencjonowanie porad rehabilitacyjnych zgodnie z zasadami ewidencji w Zakładzie.
Ø Rozkładanie podpisanych i rozliczonych kart do historii choroby;
10. Pouczenie pacjenta o prawidłowym przygotowaniu do zabiegów;
11. Pobieranie należności za wykonane usługi i wystawianie faktur pacjentom;
12. Obsługa kas fiskalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
13. Wystawianie zaświadczeń pacjentom, którzy korzystali z zabiegów (do 24 godzin);
14. Sporządzanie dobowych, miesięcznych i rocznych raportów fiskalnych;
15. Wydawanie kluczyków do szatni;
16. Obsługa jaskini solnej wraz z prowadzeniem dokumentacji realizowanych inhalacji zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem Spółki;
17. Dbałość o sprzęt zakładowy i czystość stanowiska pracy:
Ø Sprawdzanie stanu komputerów przed rozpoczęciem pracy i na jej zakończenie,
Ø Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości pracy komputerów przełożonemu,
Ø Wykonywanie czynności konserwujących i zabezpieczających komputery.
18. Obsługa groty solnej zgodnie z instruktażem.
Wymiar czasu pracy:
Pełny wymiar czasu pracy
Minimalne wymagania
Wykształcenie:
Ø Świadectwo ukończenia szkoły średniej lub wyższej;
Ø Ukończone inne formy doskonalenia zawodowego przydatne do realizacji przypisanych zadań,
Wymagania
Umiejętności i uprawnienia:Ø Instrumentalno – techniczne w zakresie obsługi działu rejestracji;
Ø Sprawnego komunikowania się w zespole;
Ø Rozwiązywania sytuacji problemowych;
Inne wymagania:
Ø Uczciwość;
Ø Komunikatywność;
Ø Pracowitość;
Ø Uprzejmość;
Ø Kultura osobista;
Ø Odpowiedzialność;
Ø Zaangażowanie;
Ø Punktualność;
Ø Dyspozycyjność.
Oferujemy
Dane PracodawcyPracodawca:
Aquapark Polkowice – Regionalne Centrum Rekreacyjno – Rehabilitacyjne S.A.
Sposób aplikowania:
Osobiście lub e-mail
Adres:
ul. Młyńska 4
59-100 Polkowice
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Klarzyńska-Pólkowska
Numer telefonu:
76 7462 775
Ważność ofery:
15-01-2016
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.