Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse/ekonomia

Lokalizacje

  • Brzeg
    (49-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds obsługi klienta

Brzeg

, I.Starczyński - Ubezpieczenia
zakończona
Opublikowane 2016-01-03 19:48:59

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds obsługi klienta
Brzeg

Opis stanowiska

Specjalista ds. obsługi klienta

Na tym stanowisku będziesz zajmował się:
• Analizą bieżących potrzeb Klientów,
• Realizacją planów sprzedaży,
• Raportowaniem wyników,
• Przygotowywaniem ofert i kalkulacji,
• Prowadzeniem negocjacji handlowych,

Wymagania

• Min. średniego wykształcenie,
• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
• Orientacji na wyniki,
• Bardzo dobrej organizacji czasu,
• Motywacji i zaangażowania,
• Umiejętności zarządzania własnym czasem pracy i wyznaczania priorytetów.

Oferujemy

• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia produktowe),
• Atrakcyjny system wynagrodzeń,
• Możliwość awansu w strukturze firmy,
• Dobrą atmosferę i kulturę pracy,
• Bogaty pakiet benefitów oraz nagród.

Prosimy o załączenie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz 883)."
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.