Praca na stanowisku Telefoniczna obsługa Klientów wydawnictwa
Rzeszów
, Axell Polska 2004 Sp. z o. o.zakończona
Opublikowane 2016-01-04 19:23:16
Opublikowane 2016-01-04 19:23:16
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Telefoniczna obsługa Klientów wydawnictwa
Rzeszów
Opis stanowiska
APT Axell Polska 2004 Sp. z o.o. (nr cert. 954) należąca do holenderskiej grupy Carpenter Europe, poszukuje dla swojego Klienta osób do: Telefonicznej obsługi Klienta - projekt wydawnictwa.Rodzaj pracy: praca tymczasowa.
Do zadań kandydata należeć będzie obsługa Klientów oraz przedstawienie ofert i artykułów znanego wydawnictwa.
Wymagania
- komunikatywność,- poprawna dykcja i miły głos,
- znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność.
Oferujemy
- pracę od poniedziałku do piątku + dwie soboty w skali miesiąca,- umowę zlecenie,
- stawkę godzinową (w zależności od ilości przepracowanych godzin)+ wysokie premię za wyniki,
- profesjonalne szkolenia wewnętrzne,
- elastyczny system pracy.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez firmy Axell Holandia Sp. z o.o. oraz Axell Polska 2004 Sp. z o.o. z siedzibą: 96-100 Skierniewice ul. Rybickiego 41, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Axell oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.